Gallery

KUNDASANG..TUNNGU AKU DATANG

TERINGINNYA NAK KE KUNDASANG

Ada junior tanya,
Adik junior: “kalaula diberi peluang untuk melancong akak nak pergi mana”

Aku: “ermmm..akak teringin sangat nak pergi Kundasang Sabah..hihi”

Adik junior “Cehhh…dekat sangat, ingatkan nak pergi luar negara”

Kenapa saya nak pergi Kundasang??

Saya suka sangat tempat yang Cameron Highland. Cuma Cameron Highland dah pernah pergi, orang kata Kundasang lagi cantik dari Cameron Higland.

Yela, tempat yang suci bersih segar, cantik hijau tenang, ada bukit hijau, padang rumput terbentang luas, udara sejuk & nyaman...bestnya..

Sebenarnya saya ada seorang kawan, kira sahabat usrah time di USIM dulu asal Kundasang, namanya Kak Haza…Rasa rindu sangat nak jumpa dia…lepas kak haza grad balik Sabah lama dah tak bertemu…Kira nak pergi melancong & ziarah sahabat usrah la.

Nak visualize la..letak dalam vision board “Travel To Kundasang” 
[berangan la free je]

Bahijah musafir ke Kundasang Oktober 2014.

In sha Allah saya yakin pada  kekuatan MIMPI, kerana di sebalik impian saya ada Allah. Tuhan Rabbul’alamin.

The power of visualization.

Kundasang, tunggu aku datang!!!!

Kak haza, tunggu saya datang







KUNDASANG..TUNNGU AKU DATANG KUNDASANG..TUNNGU AKU DATANG Reviewed by bahijah on 12:16 PM Rating: 5

No comments:

Social

Powered by Blogger.