Gallery

Bahijah passionate be a MURABBIAH UMMAH

Malam tadi sampai rumah lepas balik dari usrah, ternampak hadiah daripada anak murid yang mengaji Al-Quran dekat rumah.

Huhuhu..terharu..towel siap tulis nama cikgu lagi. Alhamdulillah


Baru saya tahu bukan senang sebenarnya nak jadi cikgu…

Ada orang tanya , “Bahijah kerja apa sebenarnya??”

Ntahlah..sebab semua kerja saya buat

Saya bercita-cita nak jadi murabbiah ummah….

Selagi mana kerja itu on the track kemaarufan …saya sangat passionate buat.

Alhamdullillah..di Muamalah Events ini memang kerja saya, create program educate  masyarakat.

Dalam bisness Shaklee pun saya di diajar cara bisness..dalam proses mengajar  pada anak-anak plak. Sama-sama membantu ajar berbisness.

Cantik aturan Allah…Alhamdulillah

Misi ke arah meramaikan speaker  muslimat

Doakan saya
Bahijah  be a speaker Muslimat
Bahijah be a Jutawan Muslimat
Bahijah rajin membaca
Bahijah great speaker for ummah
Bahijah suka belajar benda baru.
Pejam mata....visualize...I am great speaker like her ! 
[PERCAYA SEBELUM BERJAYA]




Alhamdulillah terima kasih ya Allah…kerana ketemukan dengan murabbi yang ikhlas mendidik...


Bahijah passionate be a MURABBIAH UMMAH Bahijah passionate be a MURABBIAH UMMAH Reviewed by bahijah on 8:35 PM Rating: 5

No comments:

Social

Powered by Blogger.