Gallery

Insentif Shaklee Malaysia

Sedar tak sedar dah lebih 5 tahun sebagai pengguna Shaklee.Ija sendiri memang tak beralih makan produk lain cukup konsisten dan setia sebagai pengguna tegar Shaklee. 


Shaklee bukan sahaja tawarkan produk yang berkualiti dan disokong oleh kajian sains malah juga menawarkan insentif Shaklee yang banyak kepada semua pengedar yang bertungkus-lumus memperkenalkan Shaklee kepada lebih ramai orang.

Insentif Shaklee ini layak untuk semua orang tak kira apa latar belakang sekalipun. Selagi anda gigih menyebar luas manfaat daripada produk Shaklee kepada orang ramai, anda akan dibayar balik melalui insentif Shaklee


Insentif Shaklee ditawarkan dalam 3 bentuk dan Ija namakan ia 3 C.

1) Cash bonus

Cash bonus yang dimasukkan ke dalam akaun pengedar yang bekerja keras. Ini bukan untung runcit tau. Ini adalah insentif Shaklee dalam bentuk cash yang dimasukkan ke dalam akaun pengedar.Best kan



2) Car bonus 

Untuk car bonus insentif Shaklee yang kedua, pengedar perlu melepasi kriteria yang ditetapkan oleh pihak Shaklee untuk melayakkan anda mendapat car bonus. 

Ia diberikan dalam bentuk tunai ke dalam akaun bukan dalam bentuk kereta sebiji. Minimum car bonus adalah RM500 dan tiada limit.

Shaklee tidak meletakkan kewajipan untuk ditunaikan dengan pembelian kereta. Ia terpulang kepada pengedar samada mahu beli kereta atau menggunakan wang tunai itu untuk tujuan lain.



3) Convention

Ini adalah insentif Shaklee yang ketiga yang ditawarkan Shaklee. Ia berbentuk percutian yang diberikan kepada pengedar Shaklee dan ditaja secara percuma.

Pengedar hanya perlu ikut terma dan syarat yang ditetapkan oleh Shaklee untuk melayakkan dapat reward percutian. Salah satu kelebihan dan insentif Shaklee , Shaklee menawarkan option umrah untuk pengedar Shaklee yang Muslim.



Jika anda berminat untuk dapatkan insentif Shaklee ini, anda boleh hubungi saya untuk temujanji perkenalan berkaitan insentif Shaklee. Peluang mendapatkan insentif Shaklee terbuka untuk semua peringkat. Cukup 18 tahun dah boleh mula daftar ahli Shaklee


Insentif Shaklee Malaysia Insentif Shaklee Malaysia Reviewed by bahijah on 11:26 AM Rating: 5

No comments:

Social

Powered by Blogger.