Gallery

Vivix Alternatif Berhenti Merokok

Ramai yang mencari formula terbaik untuk hentikan ketagihan merokok. Banyak petua dan kaedah dah guna, tapi ada yang belum temui penawarnya.

Hentikan ketagihan merokok sangat banyak manfaat antaranya jimatkan wang. Duit yang selalu dibelanjakan untuk rokok ditukar menjadi duit simpanan atau boleh beli supplement untuk isteri =).

Yang paling penting, tubuh semakin sihat. Jauh dari penyakit bahaya akibat merokok. Bukan hanya perokok malah isteri yang suaminya perokok pun akan terancam kesihatan, anak pun sama. Sedihkan ( Baca ini: Vivix Bantu Mencegah dan Memulihkan Alzheimer )

Kini jangan risau, Shaklee ada solusinya. Vivix Buang Ketagihan Merokok.

VIVIX membuang nikotin yang ada pada DNA anda dan DNA anda pulih sepenuhnya menyebabkan anda tidak lagi ketagih untuk merokok, malah jika anda cuba untuk merokok, 'kick' nya tiada lagi! Rokok rasa pahit!!

Agak-agak macam mana Vivix ni "kick" rasa ketagihan merokok tu?

Kalau korang nak tahu, sebenarnya Vivix ni baiki sampai ke DNA, bukan setakat sel je. Tapi dalam lagi tahap DNA. Asap rokok ni salah satu tergolong geng dan sekutu dengan radikal bebas.Radikal bebas tu la yang menyebabkan tubuh kita pun alami kerosakan musnah sehingga tahap DNA setiap hari. Cuba bayangkan si perokok tegar, agak-agak banyak mana DNA dah rosak. Sebab tu kalau  perasan, orang yang kuat merokok ni muka nampak lebih tua. Selain baiki sampai DNA, vivix juga bagi tenaga pada sel, bila sel kita bertenaga makin MENINGKAT la fungsi sel. (Baca ini: Migrain Pulih Dengan Vivix )

Begitula ceritanya  Vivix menjadi alternatif berhenti rokok. Cuba bagi sebotol dekat orang tersayang tu, nanti tiap-tiap bulan akan datang, duit bulanan tak de dah nak beli rokok. Kalau dikira-kira, jumlah belanja rokok sebulan mungkin melebihi harga sebotol Vivix (retail price RM503). Daripada berhabis duit dengan rokok, baik beli vivix. Suami sihat, keluarga sihat

Niat yang baik untuk bantu orang tersayang hidup lebih sihat mesti Allah kabulkan, yakinlah, in sha Allah, minta dengan Dia. 

Mahu hadiahkan buat yang tersayang? Mahu selamat kan yang tersayang dari bahaya rokok? Atau keluarga tersayang dari asap rokok?

Nah VIVIX jawapannya!
Cepat sms atau whatsapp Ija 014.8281.356 untuk dapatkan VIVIX pada harga promosi. Nilai yang tak tertanding dengan khasiatnya dan keberkesanannya! Last 31 July 2016. Sempat lagi, ada 30 minit lagi. Tranfer duit terus boleh order.

Ni Ija selitkan antara testimoni yang dah berjaya berhenti merokok dengan VIVIX


Formula hentikan tabiat merokok dengan Shaklee



Henti merokok kurang seminggu dengan Shaklee

Moga info entry blog ini bermanfaat untuk semua. ( Baca ini: 16 QnA Mengenai Yang Mengandungi Resveratrol Terungkai )

Mencari supplement Shaklee yang memang osem?
Saya pengedar Shaklee Nilai, Sepang, Putrajaya, Bangi

Nur Bahijah Marzuki
014-8281356

Vivix Alternatif Berhenti Merokok Vivix Alternatif Berhenti Merokok Reviewed by Nur Bahijah Marzuki on 8:53 AM Rating: 5

Social

Powered by Blogger.