Gallery

Apa saya rasa lepas menggunakan NutriWhite Shaklee??




Alhamdulillah, dah  3 minggu saya menggunakan  pencuci muka NutriWhite. Saya ni spesis yang jarang guna pencuci muka, kalau dah berminyak sangat baru cari pencuci muka. Last saya beli pencuci muka ialah tahun lepas bulan 5. Macam biasa tahun ni baru habis. Saya ni jarang cuci muka, ada seorang kawan pesan “ hati-hati pilih pencuci muka, ada yang jenis yang dibuat dari chemical yang merbahaya”. Jadi be careful bila pilih pencuci muka.

Pernah tak rasa macam apa yang saya rasa, biasanya lepas mencuci muka muka rasa ‘kasat @ kesat ’ a.k.a macam tak licin

Apa yang best bila saya menggunakan pencuci muka NutriWhite ialah muka tak rasa kesat macam pencuci muka yang saya gunakan sebelum ni.

Time order ingatkan botol nya kurus panjang macam pencuci muka yang saya gunakan sebelum ni. Tapi terkejut  150 g, botolnya rendah dan gemuk plak tu….huhuhu.. [ fikir-fikir seorang-seorang, kalau yang botol kurus pun aku pakai setahun baru habis, botol gemuk ni tahan setahun lebih kot]

Time nak cuci muka, letak sikit je, macam saiz sebesar  kacang tanah, bila sapu di muka rasa macam sapu yogurt di muka….soft sangat…halus

Yang pasti pencuci muka Shaklee ni, 100% semula jadi, dengan falsafah selamat.. berkesan dan semula jadi..

Harga pun mampu milik around..tak sampai RM150 pun…RM119, kalau jadi ahli dapat harga lagi murah.Boleh guna 10-12 bulan, cuba bahagikan RM119 /12 bulan =RM9.90 je pun. Jadi ahli lagi murah.  Ni yang beruntungnya jadi ahli Shaklee, RM75 je pundaftar ….seumur hidup..

Anda patut cuba . Saya dah cuba dan sangat berpuas hati. Jom


Sms/whatssaps  for details 014-8281356
Nur Bahijah Marzuki
SID 1034684





Apa saya rasa lepas menggunakan NutriWhite Shaklee?? Apa saya rasa lepas menggunakan NutriWhite Shaklee?? Reviewed by bahijah on 10:01 PM Rating: 5

No comments:

Social

Powered by Blogger.