Gallery

Shaklee sebagai KERJAYA ???!!!

Hujung minggu baru ni berkesempatan pergi Inner Circle united…From Zero to Hero…Sebenarnya program ni daripada susur galur lain..tapi kalau nak join mesej sepatah ke penganjur untuk makluman.

Ni yang best dalam family Shaklee , kami saling memberi saling berkongsi saling membantu. Memang tepat sekali “bisnes Shaklee bukan bisnes makan seorang-seorang”

Dalam ICU baru ni, Master Aishah Amin  ada tanya :
“Apa yang anda mahu dari business Shaklee?? Pendapatan tambahan?? Kebebasan kewangan??”

Kami ditanya : “Pernahkah anda terfikir menjadikan Shaklee sebagai kerjaya??”

Pilih  Shaklee sebagai kerjaya??? Boleh ke??


Sepanjang saya join Shaklee,saya  jumpa bekas tutor UMT, jumpa bekas engineer Petronas, bekas pegawai kemanusiaan antrabangsa.Malah ada yang hanya jadi suri rumah sepenuh masa , dengan rendah rendah hati mereka mengatakan "saya belajar sampai SPM je". Mereka semua berjaya. Mereka semua bermula business Shaklee sambilan je. Ada yang buat business Shaklee dalam masa sama students PhD. Kagum sangat. Dalam hati berkata “Kak Zati student PhD  boleh buat tak kan aku bakal student Master tak boleh buat”

Nasihat mereka…once kita FOKUS ,DISIPLIN,  PANDAI BAHAGIKAN MASA..anda akan berjaya. Yang paling best dalam group Shaklee, kami diajar untuk lebih banyak  memberi , menambah nilai hidup orang lain, membantu orang lain keluar dari masalah kesihatan dan kewangan.

Kalau diorang semua berjaya dengan Shaklee, saya pun boleh. Tak da masalah…

Kesimpulannya, andai anda nak buat business Shaklee, anda boleh pilih nak buat full time ke part time.. Terpulang..anda BEBAS memilih.

Kalau saya , saya ambilnya sebagai part time sebagai side income, sebab saya seronok  uruskan bisness  di konsultan event management .

Buat bisness Shaklee pun saya enjoy & seronok sangat, jumpa kawan baru, saling positif , saling support berani berimpian besar.

Sebab Shaklee tawarkan 3 C untuk yang serius berbisness, cash , car bonus & convention trip. Semua online je..tak perlu keluar meeting @ beli stok banyak2…


Berminat??Jom join group saya…Modal yang keluar tak sampai ribu-ribu pun.. RM75 je + hati yang kental & tabah untuk gapai impian anda….

Aku seorang yang BERANI BERMIMPI berlari-lari mengejar mimpi sampai dapat !!!


Ni salah seorang presenter Master Aishah Amin...siap dukung anak lagi...betul la..Shaklee ni bisness sayang famili : )



Nur Bahijah Marzuki
pm @ wasap 014-8281356
Shaklee sebagai KERJAYA ???!!! Shaklee sebagai KERJAYA ???!!! Reviewed by bahijah on 1:12 AM Rating: 5

No comments:

Social

Powered by Blogger.