Gallery

KAITAN ESP DENGAN MASALAH KULIT !!!!!

Assalamualaikum..selamat pagi kepada semua pembaca blog bahijahsihat sekalian.

Bulan Mac 2014 bulan ESP….bulan impian yang cukup besar.

Saya sangat teruja & suka ESP. KENAPA?

Dulu saya 1st order ESP untuk masalah tulang belakang saya. Nak backup sebab kurang ambil susu.

Tapi tak sangka ambil ESP membantu menyelesaikan 2 masalah saya, iaitu GASTRIK  & JERAWAT.

Alhamdulillah

Macam mana ESP membantu menyelesaikan dengan gastrik, saya ada share di entri

“Akhirnya aku jatuh cinta dengan Shaklee ESP’ – entry Januari

Entry ni saya nak cerita perkaitan ESP dan masalah kulit a.k.a jerawat.

Saya bukan kategori  penggemar ESP tapi sangat-sangat menggemari ESP =)

Seperti yang anda maklumi, ESP mengandungi kandungan Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39.  Dan mengikut satu kajian,
“Kajian American Jurnal of Clinic Nutrition terbitan Julai 2007, menunjukkan kaitan antara makanan yang rendah indeks glisemik dengan pembaikan masalah jerawat. Kajian mendapati dalam tempoh 12 minggu , jerawat berjaya dikurangkan dengan lebih baik di kalangan  kumpulan peserta yang mengambil makanan dengan kandungan glisemik gula yang rendah berbanding kumpulan yang mengambil makanan yang tinggi karbohidrat.”

Secara umumnya, selain makanan berkarbohidrat ringkas yang tinggi , pengambilan makanan tinggi lemak  tepu, makanan berminyak , makanan bergoreng dan bergula akan memberi impak yang lebih ketara kepada masalah jerawat.

Di sinilah kelebihannya  ESP dalam membantu penjagaan kulit kita. Untuk kesan yang lebih baik dan BOMBASTIK, saya menyarankan anda ambil SET KECANTIKAN KULIT SHAKLEE. Sememangnya 2 kombinasi yang bagus untuk kesihatan dan kecantikan kita. Harganya berbaloi-baloi tahan paling lama sampai 5 bulan.





Anda berhak mendapatkan free konsultasi & tawaran harga istimewa dari saya.

Bulan ni bulan PROMOSI   ESP BELI 6 FREE 1
Perjimatan yang berbaloi-baloi…boleh buat stok sampai bulan Ramadhan.
Dapat free membership + cash bonus
Dapat masuk group eksklusif  bersama mentor2 yang hebat


Berminat???
KAITAN ESP DENGAN MASALAH KULIT !!!!! KAITAN ESP DENGAN MASALAH KULIT !!!!! Reviewed by bahijah on 4:15 PM Rating: 5

No comments:

Social

Powered by Blogger.