Gallery

Buat Rugi Je Telan Suplemen Sikit Je Serap, Baik Suntik

Tahu tak kenapa orang / artis suka inject Vitamin C? Walau sangat mahal, tapi sanggup sebab kesan dia laju. Satu sesi paling kurang RM1000,dan bukan kena buat sekali sahaja, ada yang selama 10 hari, ada juga yang 3 bulan sekali.


Kenapa injection vitamin C lebih cepat berbanding pengambilan supplement vitamin C itu sendiri?




Ini kerana hanya 5% vitamin C dapat di serap oleh salur darah dalam satu masa. Manakala dengan suntikan, 95% vitamin c akan di inject masuk terus ke dalam saluran darah dan pergi ke sel sel yang memerlukan.

Hmm…. maksudnya kemampuan badan untuk serap vitamin C ke dalam salur darah melalui PEMAKANAN memang ada had, jadi sekiranya ada yang memilih untuk mengambil supplement dan mahu berjimat, tak mahu ambil vitamin C secara injection. Anda perlu tahu ini 👇🏻

Anda ambil vitamin C 1000mg misalnya.

Anda mengalami kerugian yang amat, kerana hanya 5% MAMPU di serap selebihnya terbuang melalui air kencing.

Apa guna ambil 1000mg  sekalipon jika yang diserap hanya 50mg vitamin c? Tidak kah anda rasa tertipu?

Sebab itu lah, kita perlu bijak dalam mencari supplement vitamin C yang berkualiti. Yang boleh diserap 100% oleh badan dengan formula canggih tertentu.

Vitamin C adalah vitamin yang tidak boleh dihasilkan sendiri oleh tubuh badan kita. Kita perlu ambil dari sumber luar. Ia bersifat larut air dan tidak boleh diserap sekaligus dengan kuantiti yang banyak.

Berita gembira buat pengamal vitamin C Shaklee, formula vitamin C ini menggunakan formula canggih iaitu pelepasan vitamin c secara berperingkat (sustain release)

Satu tablet mengandungi 500mg vitamin c, tetapi ia tidak akan terus larut dalam air kesemua 500mg, ia akan larut sedikit demi sedikit, sebagai contoh 1 jam pertama 100mg vitamin c dilepaskan. 1 jam berikutnya lagi 100mg sampai la habis 500mg.
Berkualiti kan? 

Tiada yang terbuang,tiada yang terbazir sia-sia keluar ikut air kencing. Tak semua jenama supplement vitamin C menggunakan teknologi canggih dan formula hebat ini, tapi cukup mengujakan bila dapat tahu vitamin C  Shaklee menggunakan formula ini.

Alhamdulillah, bulan ini April 2016  promosi vitamin C.

- Beli dua diskaun 5%
- Beli combo (campur dengan mana mana vitamin lain contohnya detox produk ALFALFA + Vitamin C Sustained Release + bcomplex) dapat FREE postage dan FREEGIFT


- Beli 6 percuma 1
- Beli sebotol pon boleh dapatkan penjimatan dan FREE postage sempena promosi.
Ada yang mahu?

Jom hantarkan pesanan ke 014.8281356

Hanya yang TERBAIK untuk anda.

Rakan Nutrisi Anda
Bahijah Marzuki

Rujukan:
Buat Rugi Je Telan Suplemen Sikit Je Serap, Baik Suntik Buat Rugi Je Telan Suplemen Sikit Je Serap, Baik Suntik Reviewed by bahijah on 9:56 AM Rating: 5

No comments:

Social

Powered by Blogger.