Gallery

Akak Rasa Cepat Letih Macam Saya Tak?

"AKAK RASA CEPAT LETIH MACAM SAYA TAK?"

"Selama ini ambil suplemen bagai ni aku tak fikir sangat. Aku sihat je, buat apa nak ambil suplemen. Tapi kebelakangan ni aku mudah rasa LETIH. Pagi-pagi DAH TAK LARAT. Tak bermaya, cepat MENGANTUK, CEPAT LAPAR. Sumpah. Ingatkan orang tua je cepat rasa penat dan letih ni. Aku yang muda ni tergolong sama. Muka masam, kulit kusam, mata dah macam panda. Umur 27 tapi muka macam 40++. Anak seorang, muka letih macam jaga anak 10. Stress je mukanya. Malunya."

- Nur, Kerteh

Rupanya antara tanda- tanda badan tak cukup nutrisi ialah badan akan sentiasa rasa letih.
Alhamdulillah, selepas dia diketemukan dengan seorang rakan SHAKLEE, dia disarankan untuk ambil VITA-LEA, VITAMIN C, B COMPLEX dan ESP.

Hasilnya sekarang dia sentiasa 

✔ CERGAS
✔ BERTENAGA, 
✔ MUKA MAKIN BERSERI
✔ GOJES
✔ PARUT LAMA PUN HILANG

========================

Korang nak tahu? Produk SHAKLEE ni 😍 DILULUSKAN OLEH KKM. Maksudnya produk ni SELAMAT UNTUK DIGUNAKAN.

Yang bestnyer, SHAKLEE pun ada pakar nutrisi sendiri. Bukan produk main-main yer.

Pelanggan yang order secara otomatik akan diberi consult secara PERCUMA. 😂

Akak rasa cepat letih macam saya tak??

WHATSAPP SAYA SEGERA, UNTUK BANTU

---> 014-8281356
---> 014-8281356
---> 014-8281356

ATAU emel: masterbahijah@gmail.com ✉

COD: Bangi, Nilai, Sepang, Seremban
Pos LAJU ke seluruh Malaysia


B-Complex

ESP

NutriWhite

Lulus KKM


Produk Lulus KKM

Akak Rasa Cepat Letih Macam Saya Tak? Akak Rasa Cepat Letih Macam Saya Tak? Reviewed by bahijah on 8:52 PM Rating: 5

No comments:

Social

Powered by Blogger.