Gallery

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah


Bila muka berjerawat , jerawat dah kering, tinggalkan parut hitam. Parut hitam tu pula dah jadi macam parut kekal tak pudar-pudar. Begitulah cycle perubahan wajah Ija ni tak berkesudahan dan tak habis-habis.


Dah bermacam-macam produk kecantikan kulit yang digunakan, tak juga berkurang jerawat yang naik. Sekadar pakai krim untuk menutup parut . Kadang-kadang rasa malas dan rimas bila perlu sapu krim ni. Tak boleh jadi ,Ija mesti kena cari solusi sihat dari dalam.


Ni kulit wajah Ija sebelum ni. Parut hitam bertambah-tambah tak pernah kurang. Habit suka picit jerawat menyebabkan jerawat bertambah dan berparut hitam.






Sebenarnya bila kulit kita menunjukkan tanda rutin yang sama, kita kena cari solusi untuk sihat dari dalam. Kita kena cari vitamin kulit untuk pastikan kulit dan badan kita dapat nutrisi sepatutnya. Dulu kecil-kecil orang kata makan kacang tanah banyak naik jerawat. Berpantanglah diri ni tak makan kacang tanah. Sebenarnya ia bukanlah faktor utama yang kulit tak cantik.


Faktor permakanan, keturunan, hormon, ambil mudah dalam hal penjagaan kulit. tidak teliti dalam pemilihan produk kecantikan antara faktor yang membawa kepada kulit tak sihat. 


Kulit terlampau kering , parut sukar hilang , kulit terlampau berminyak , berjerawat ini antara tanda-tanda kulit tidak sihat. Bila kulit wajah alami masalah ini, kita wajib dapatkan nutrisi dan vitamin kulit.


Letih sebenarnya bila orang tegur kenapa dengan kulit wajah Ija ni. malu dan hilang keyakinan nak jumpa orang. Alhamdulillah Ija kosisten ambil 2 produk ni iaitu vitamin C Shaklee dan Energy Soy Protein ESP untuk vitamin kulit Ija. 


Membantu sangat untuk kulit Ija. Kulit jadi lebih lembut, jerawat cepat kecut , dan parut pun cepat pudar. Dulu dah ada simptom kulit kering cepat nampak kedut, sekarang tiada lagi isu kedutan pada kulit. Masa ni rasa wooowww sangat bila orang tegur kulit wajah dah semakin cantik. 


Macam mana vitamin C ni membantu untuk kulit bertambah cantik:

-merangsang pembentukan kolagen, bila umur makin meningkat kolagen dalam badan kita menurun.

-menghilangkan kedut, bila rangsang pembentukan kolagen, kulit kita akan lebih tegang.

-menghalang jeragat

-merawat kulit dari dalam

-mempercepatkan penyembuhan kulit wajah disebabkan jerawat

-membantu menghilangkan parut jerawat

-mengecilkan pori-pori di wajah


Banyaknya peranan vitamin C dalam mencantikkan kulit. Patutlah ada orang yang sampai sanggup cucuk vitamin C ni. Patutlah vitamin C ni terkenal sebagai vitamin kulit.


Dalam masa yang sama ESP pun main peranan penting juga. ESP ni sumber protein daripada kacang soya. Protein ni adalah blok asas dalam sel badan kita. Protein juga yang hasilkan sel dan tisu kulit yang sihat. ESP membantu membaiki masalah pigmentasi dan memudarkan parut. 


Bestnya peranan ESP ni ia membantu merangsang pembentukan semula sel kulit kita dan mengembalikan kelembapan kulit. Bila kulit kita terlampau berminyak atau terlampau kering, kulit akan kelihatan garis-garis halus muka. Sebab tu wajib ambil protein daripada ESP ni sebagai vitamin kulit. Ia akan membantu menyihatkan dari dalam.


Apa yang bestnya bulan ni vitamin kulit ni ada promosi harga rahmah. memang berbaloi sangat untuk direbut. Harga biasa tanpa promosi untuk vitamin C RM92 dan ESP Rm139.


Tapi untuk promosi harga rahmah harga kombo vitamin C dan ESP ialah RM99 sahaja.














Jimat sangat tu. Baik korang cepat, bulan ni set ni laku keras sebab diskaun sehingga 53% . Jimat Rm132 daripada harga biasa. Dah jimat duit baki tu boleh buat persiapan raya. Berbaloi-baloi

Nak dapatkan set vitamin kulit boleh klik sini 

#projekmegablog#shakleethrive23#shakleetriumph

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah Reviewed by bahijah on 7:39 AM Rating: 5

3 comments:

  1. Wah jimatnya Set Kulit Cantik Shaklee bulan ni 😍❤

    ReplyDelete

  2. Wah menarik harga set Rahmah ni. Kesannya juga terbaik. Kena amalkan set kulit cantik ni. Terima kasih info sahabat.

    ReplyDelete

Social

Powered by Blogger.